Bizbarcelona 2017

Des de Fundació Empren et convidem al Bizbarcelona 2017, aconsegueix la teva entrada gratuïta

Omple el formulari en el següent enllaç fent clic aquí.

El saló Bizbarcelona obre les portes al recinte ferial de Montjuic del 31 de Maig al 1 de Juny, i comptarà com cada any amb la presencia de la Fundació Emprèn.
Es confirma que l’emprenedoria està experimentant una evolució amb un increment de participants del Saló que el 2016 va ser del 12% respecte a l’anterior congrés i amb un total de 13.890 assistents en representació a petits negocis o empresaris.
Entre els motius per acudir a aquesta cita per part dels emprenedors, es troben les d’arrencar un projecte, fins a trobar rutes d’innovació i/o consolidació o rebre assessorament. Destaca sobretot, com a punt fort del congrés, la de possibilitar l’increment de la xarxa de contactes professionals.
D’altra banda és una magnífica ocasió per escoltar i intercanviar experiències amb experts i empresaris que explicaran la seva visió particular de les últimes tendències socials i econòmiques, l’avanç tecnològic i l’èxit empresarial.
Fundació Emprèn estarà present a l’organització facilitant una taula d’assessorament i la participació activa a l’estand de la Obra Social de la Fundació La Caixa , ja que forma part de la xarxa Incorpora de la mencionada entitat.
A la taula d’assessorament s’oferirà als emprenedors atenció personalitzada per fer realitat el seu pla de negoci, així com facilitar els recursos necessaris que puguin precisar de la ma dels nostres experts.