TREBALLEM AMB COL.LECTIUS

A la nostra fundació no només donem suport a les persones de forma individual sinó que també participem activament  en  programes de suport a l’emprenedoria adreçats a col.lectius professionals.

Actualment estem treballant amb el Col.legi de Periodistes de Catalunya, el Col.legi d’Arquitectes i el Col.legi d’Enginyers Industrials de Vilanova i la Geltrú per donar suport als seus emprenedors en la consolidació dels seus negocis.

El Col·legi de Periodistes de Catalunya ha estat designat...

El Col·legi de Periodistes de Catalunya ha estat designat per la Generalitat de Catalunya per a impartir el programa “Consolida’t” de suport en formació i assessorament per als col·legiats periodístes  autònoms i per a portar-lo a terme,  ha suscrit un acord de col.laboració amb la Fundació Empren.

En virtut d’aquest acord, la nostra Fundació s’encarrega del desenvolupament i impartició dels blocs de formació obligatoris del programa Consolida’t i també de les tutories personalitzades dels participants pel desenvolupament del projecte d’emprenduria que contempla el mencionat programa.

El Col.legi d’Arquitectes de Catalunya i la Fundació Emprèn han signat...

El Col.legi d’Arquitectes de Catalunya i la Fundació Emprèn  han signat un acord marc de col.laboració que estableix les bases en virtut del qual àmbdues institucions es comprometen a fomentar l’emprenedoria innovadora entre els membres col.legiats.

la Fundació Emprèn i el COAC organitzaran conjuntament jornades, conferències i tallers destinats a promoure les bones pràctiques i els plantejaments innovadors en iniciatives empresarials vinculades al sector de la construcció.

A més a més, la Fundació Emprèn prestarà acompanyament i suport individualitzat als arquitectes que tinguin alguna iniciativa d’emprenedoria. Així, atendrà presencialment a les seves oficines, o virtualment arreu de Catalunya, als col·legiats que precisin d’un suport personalitzat durant la posada en marxa i consolidació de la seva iniciativa empresarial.

.

• SERVEI DE SUPORT CONTINUAT

Destinat a col.lectius que integrin iniciatives emprenedores entre els seus associats i que estiguin interessats en un servei de suport continuat.

CONTACTAR