Firentitats 2017

Des de Fundació Emprèn et proposem participar en la Firentitats el dissabte 27 de Maig d’11 a 20:30h, ja que és una ocasió per conèixer les xarxa d’entitats, associacions i col.lectius dels barris de Sants, Hostafrancs i la Bordeta en un espai que ocuparà el Carrer de Sants i Creu Coberta (des de la Plaça de Sants fins al Carrer Moianès), i el Carrer Llobet i parc de l’Espanya Industrial.

La Fundació Emprèn, juntament amb d’altres entitats, hi será present tota la jornada amb la presencia dels nostres tècnics des de les 11 fins a les 14h a l’estand que presenta Incorpora. Serà un event enmarcat en una jornada de caràcter festiu, a més d’oferir un ampli ventall de tallers i activitats d’artesania, dansa i concerts.

0 replies

Vols deixar un comentari?
Fes la teva contribució!