La Generalitat destina 7 milions d’euros a les subvencions de Comerç, Artesania i Moda per al 2018

El Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM) del Departament d’Empresa i Coneixement, ha obert la convocatòria per a les subvencions per al 2018. El termini per presentar la vostra sol·licitud per optar a les subvencions en l’àmbit del comerç, els serveis, l’artesania i la moda de l’any 2018 s’obre el proper 9 de juliol i finalitzarà el 14 d’agost.

Amb aquest programa de subvencions, la Generalitat a través del CCAM, vol estar al costat del sector, en tota la seva diversitat de formats i tipologia d’empreses, per ajudar a la seva modernització i rendibilitat, i alhora impulsar un creixement sostenible i respectuós amb l’entorn i el medi ambient.
La directora general de Comerç, Muntsa Vilalta, va presentar a principis de juliol al sector el pla d’ajuts del CCAM per al 2018, que inclou 8 línies de subvenció diferents orientades al foment d’accions col·lectives d’entitats i associacions, la transformació digital del comerç, la implantació de nous comerços en locals buits i millora comercial, la internacionalització de la moda, i la promoció i comercialització i la millora de la gestió de l’empresa artesana.
Els objectius del programa de subvencions 2018 són impulsar projectes col·lectius, ja sigui a través de l’associacionisme, l’agrupació d’empreses o de la representativitat sectorial, donant suport a aquells agents que lideren projectes encaminats a fer de Catalunya un país ric en comerç de proximitat i comerç d’alta concentració, mantenint l’equilibri entre formats i creant sinergies amb agents d’altres àmbits vinculats, com el turisme, la gastronomia, la cultura o la tradició.
Així com afavorir el camí de les empreses comercials, de moda i artesania cap a la transformació digital, com a estratègia necessària per adaptar-se a uns hàbits de vida cada dia més marcats per la tecnologia mòbil i la realitat omnicanal.
D’altra banda, aquests incentius pretenen millorar la visibilitat de les empreses de cada branca d’activitat: en l’àmbit de la moda, fomentant la internacionalització dels dissenyadors mitjançant la presència en showrooms i fires internacionals. Pel que fa a l’artesania, els ajuts volen incidir especialment en la promoció i comercialització de l’empresa artesana, i com a novetat, en la millora de la gestió empresarial i en la promoció de les fires i fires/mercat d’artesania.

Per més infomació feu click aquí.

Coneix els programes que inclou la subvenció.

0 replies

Vols deixar un comentari?
Fes la teva contribució!