Nou conveni de col.laboració amb el Col.legi d’Arquitectes de Catalunya

El Col.legi d’Arquitectes de Catalunya i la Fundació Emprèn han signat aquest mes de febrer un conveni marc de col.laboració el qual estableix les bases per  les que àmbdues parts acorden col.laborar activament en el foment i el suport a les iniciatives d’emprenedoria dels membres col.legiats.

La intenció es la d’apropar als col.legiats a les bones pràctiques i les últimes tendències d’empreneduria en el sector, així com de que aquests puguin gaudir d’un suport personalitzat i continuat com el que dispensa la nostra Fundació a través del programa PAI Incorpora de La Caixa.

El conveni va ser rubricat per al senyor Lluís Comerón, degà del Col.legi D’Arquitectes i el president del Patronat de la Fundació Emprèn, senyor Antoni Angerri.