VOLS SABER QUI SOM?

La Fundació Emprèn es creà amb la finalitat de fomentar l’economia social i sostenible, oferint assistència i tutoria a persones que precisen inserir-se laborament i a persones o col·lectius d’emprenedors que inicien o desenvolupen petits projectes empresarials per a la seva integració a la societat.

La Fundació treballa per crear un espai on promocionar i desenvolupar les activitats i eines que fan possible assolir l’èxit d’aquests projectes empresarials i també ajudar a la inserció laboral dels professionals que ho precisin.

La Fundació Emprèn desenvolupa les seves activitats en l’àmbit territorial de Catalunya, principalment a l’àrea Metropolitana de Barcelona i rodalies. En queda exclòs tot ànim de lucre.

La Fundació Emprèn fou constituïda el vint-i-nou de febrer del 2008 a Barcelona i fou inscrita al Registre de Fundacions de Catalunya per la Direcció General de Dret i Entitats jurídiques del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya. Treballa amb l’Associació de Mentors i Emprenedors per assolir els seus objectius

PATRONS

José A. García

Poder ajudar als emprenedors que inicien una nova etapa personal i professional i que s’adrecen a la Fundació Emprèn com a company de viatge té una recompensa que no té preu: el seu agraïment sincer per la tasca. En el meu cas intento ajudar-los des del punt de vista com a assessor en temes fiscals i legals.

Antoni Angerri Feu

Malgrat les meves pors i els cops que he rebut segueixo mantenint ben viu l’esperit emprenedor que es basa en escoltar, aprendre i fer.

Si com jo, fas el pas per endegar un nou projecte laboral, empresarial i vols que t’acompanyi, jo hi seré.

Josep Mª García Martín

Potser iniciar un negoci obre la porta a superar aquell “noble treball, pucha que trist, que ens brinda el pa nostre” de Mario Benedetti i emprendre, t’enfronta amb les pors i temors personals més kafkians.

Potser ajudar a que altres obrin la porta i superin l’enfrontament és, a la manera més dalinià, la diferència entre un boig emprenedor i jo.

Neus Pons

Porto més de 30 anys treballant en el sector de l’educació superior.

Sempre he mirat de combinar la feina amb activitats que aportin i m’aportin un plus de valor més enllà de l’estrictament professional i econòmic.

Espero ser d’utilitat per a aquest projecte tan engrescador.

MENTORS

A la Fundació Emprèn creiem fermament en el valor i l’impacte econòmic i social del coneixement i l’experiència que les persones adquireixen al llarg de la seva vida professional i que el teixit econòmic no és prou capaç de acollir i rendibilitzar. Nosaltres ho volem fer.

Nosaltres sí, busquem persones que sense ànim de lucre estiguin disposades a invertir part del seu temps en ajudar i vincular-se de forma decidida a projectes generats per professionals que emprenen o volen consolidar una inciativa empresarial, no saben com fer-ho i necessiten ajuda, suport, orientació i/o finançament.

Busquem persones, tant expertes en matèries i disciplines concretes com més generalistes, que estiguin disposades a fer trasferència de coneixement expert i viure d’aprop el creixement i/o renaixement d’una iniciativa de negoci, buscant implicació i complicitat amb l’emprenedor, donant-li ànims en els moments difícils i suport en tot alló que necessiti semse res a canvi, fóra de la satisfacció de viure-ho de primera mà.

En definitiva, busquem persones que vulguin aportar alguna cosa més a la societat  i contribuïr al seu creixement i progrés-.

EQUIP DE GESTIÓ i DIRECCIÓ

A les nostres oficines ens trobaràs a la teva disposició amb ganes d’ajudar-te. Demana cita prèvia i així et podrem atendre molt millor.

Eduard Beltrán

Tècnic en Inserció Laboral

Treballar en aquest sector significa tenir la oportunitat d’implicar-se en el desenvolupament laboral i social d’aquelles persones que en un primer instant necessiten una orientació laboral i recolzament a nivell moral. És fonamental el treball continuat entre el tècnic d’orientació i l’usuari en cadascuna de les fases de cerca de feina per assolir els objectius i en molts casos, clarificar l’entorn laboral adequat.

Cristina Moreno

Tècnic en autoocupació i emprenedoria

Convertir una idea en un negoci és una tasca que requereix perseverança, esforç i aprenentatge continu. Poder ajudar i alhora transmetre aquests valors als nous emprenedors és la motivació i responsabilitat de la que estic orgullosa de formar part.

Conxita Marlés

Directora

Participar activament amb una iniciativa com la Fundació Emprèn m’omple de satisfacció ja que per a mi es una manera molt efectiva de poder posar el meu gra de sorra al desenvolupament de les persones i els seus somnis, i de ser una mica partícep del creixement de les seves iniciatives ajudant-los en allò que jo he après al llarg dels anys. Es la millor inversió que he fet com a professional.