Senai Study Abroad

A Clara li passava pel cap “emprendre”. Des del 2013 resideix a Jakarta (Indonèsia) i va detectar dos factors d’oportunitat: un mercat emergent de 240 milions d’habitants i una situació de recessió a Espanya que feia augmentar la demanda de gent que decideix emigrar per buscar millors oportunitats. A aquests aspectes, se li sumaven altres factors clau: els seus contactes amb institucions educatives de tots dos països així com la detecció que l’educació internacional és un sector en creixement.

La combinació d’aquestes idees va donar lloc a la creació de l’agència de mobilitat Senay Study Abroad on l’objectiu principal és el d’apropar, connectar i promoure l’educació entre Espanya i Indonèsia oferint estances d’estudis, programes de pràctiques professionals i voluntariat per persones d’ambdós països el que proporciona una oportunitat única de descobrir noves cultures on créixer, formar-se i desenvolupar-se de forma professional.

El febrer de 2015 va donar llum verda al seu projecte i les línees de treball són:

• Serveis de promoció i representació d’institucions educatives i de captació d’estudiants.
  • Programa de pràctiques professionals a Indonèsia.
  • Programes de voluntariat amb ONG’s locals.

Actualment en l’àmbit acadèmic es disposa de col·laboracions amb entitats com Institut Químic Sarrià (IQS – Ramon Llull), Esade Bussiness School, Tecno Campus, Universidad Europea, Universidad Europea Miguel de Cervantes, Universitat Pompeu Fabra (UPF), International House Barcelona.

www.senaistudyabroad.com